Republic of Malaysia | Local Campaigns Resources

July 10, 2008

Malaysia : CONFIRM 100% : Parliament NO to Corrupted Politician : Comments Updated

Filed under: Republic of Malaysia — Tags: — Nun Ha Alliance @ 12:18 pm

LET’S START MOVE AHEAD NEW MALAYSIA, START COLLECTING NEW POLITICAL LEADER TO BRAVE NEW WORLD; WE REFUSED PRESENT CORRUPTED BANKRUPT POLITICIAN : NO TO THOSE

CONFIRM 100% HARI NI LAST DAY PARLIMEN

CONFIRM 100% SEMUA MP PARLIMEN TOLAK ANWAR 100% TOLAK PAK LAH TOLAK EZAM TOLAK KHAIRY TOLAK SAPP TOLAK NAZRI TOLAK KU LI TOLAK MAHYUDIN TOLAK GHANI, KINABTGAN, ZAHID BSN, SYED HAMID +

NO to TIAN CHUA, LIM KS, PAK NIK, KIRPAL, DEO

ALL THESE HAVE ATTITUDE PROBLEM !!

JIKA TAK CONFIRM 100% ARTINYA PEMIMPIN YANG SALAH.

in reply to an email :

..anwar tu seorang ketua kumpulan. jika dia jadi perdana menteri, sedangkan ada rakyat neutralist yang tak mahu kan dia, MAKA PEMIMPIN YANG LAIN YANG ADA SEKARANG, INI LAH YANG  harus dan AKAN  DISALAHKAN OLEH RAKYAT…

jangan terbalikkan kepada rakyat, parlimen dah veto kata minyak naik semua MP administrator negara malaysia setuju, adalah bukti tak heran satu hari nanti, nak tukar istana pun parlimen boleh buat sendiri, manusia malaysia tercengang cengang nganga mulut ngikut..

NAH, siapa yang menghasut dalam paksa ?

siapa harus saman siapa nih ? ini dah kes tekanan psikologi ni. siapa harus tangkap siapa nih ? rakyat tangkap pemimpin tamak, atau rakyat di tuduh menghasut ? kena tangkap ?

ayoh..cari tajuk…

PEMIMPIN PARLIMEN 100% TOLAK ANWAR ?

..DIRECT TO POINT.

bukan main kalau kalau !! manusia jenis apa malaysia ni ?

Advertisements

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: